jump to navigation

Yaani the musician December 12, 2018

Posted by Farzana Naina in Film and Music, Music, Yanni The Musician.
Tags: , , , ,
trackback

Music Multi TwoEighthNoteMusic Multi Eighth NoteMusic Blue Eighth NoteMusic Multi Eighth NoteMusic Multi TwoEighthNoteMusic Multi bar 1

شیشے والے کمرے سے دن کی کسمساتی کرنیں گارڈن کے خالی گھونسلے پر رکتے رکتے چلی ہی گئیں، چائے کے کپ سے اٹھتی ہوئی بھاپ سرد موسم کے سرمئی بادلوں میں چہرے تراشے جاتی ہے، کیا خبر میری طرح وہ چڑیاں بھی اپنے بچوں کی سلامتی لیئے دعائیں پڑھ کر پھونکتی ہوں !

ایک بچہ میرا مسقط کے ٹور پر ہے اور ایک کریبین کروز شپ پر، ان کی غیر موجودگی کا فقط یہ فائدہ ہوا کہ پھیکے کھانے کے بجائے تیز مرچوں والے  بھنے گوشت کی خوشبو نے پورے گھر کو لپیٹ میں لیا ہوا ہے !

بہر الحال کالی مرچوں والے پاپڑ میں نے مائیکرو ویو میں ہی بنائے، تیل میں تلے پاپڑوں کی کر کراہٹ صحت کے خوف سے دم توڑ دیتی ہے۔

کوئی بتائے کہ اس موسم میں چار بجے آدھی رات دوڑتی چلی آ رہی ہو تو ہم انگریزوں کی طرح برٹش ویدر پر مینڈک والی ٹر ٹر نہ کریں تو اور کیا کریں!

یاس و ملال کی کیفیت طاری ہونے ہی والی تھی کہ گوگل کو پکار لگائی اس نے ایک ثانیئے میں میری پسند کے مطابق کھٹ سے اطالوی موسیقار ’’ یانی ‘‘ کو لگادیا۔۔۔۔۔تھینکس گوگل جی۔۔۔۔۔۔۔۔۔اس اطالوی نے تو انگلی کے اشارے پر کیا پیانو، کیا کی بورڈ ، جاز، کلاسیکل، سوفٹ راک، سب پر جادو کیا ہوا ہے، اوپر سے اس منحنی ہستی کی بھرپور آواز بھی کمال ہے۔

اَسی کی دہائی سے سنتے آج بھی  ’’ یانی‘‘ کو سنتے ہوئے اس وقت جو لطف آ رہا ہے وہ بیان سے باہر، گھر بیٹھے میں بھی گویا کروز شپ پر کئی جزیروں کی سیر کو نکل گئی ہوں !۔ 

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: